Til forsiden
Sitemap English website
 
  
  
 
  » Erhverv_  » Red Barnets brand    Print
 
 

Red Barnet - et brand, der sælger

Red Barnet har brug for din virksomheds hjælp, men Red Barnet kan også hjælpe din
virksomhed.

I dag er der generelt stort fokus på virksomheders sociale ansvar - Corporate Social Responsibility, CSR - og det er derfor oplagt, at du bruger dit samarbejde med Red Barnet aktivt i din kommunikation med omverden over for kunder og samarbejdspartnere. Det kan gavne din virksomhed både internt og eksternt.

Mange virksomheder bruger allerede samarbejdet med Red Barnet aktivt i markedsføring og anden kommunikation.

- Co-branding med Red Barnet skaber troværdighed og respekt og støtter op om det image, Multidata gerne vil have.

Christine Lego Boye, Marketingschef, Multidata 

Red Barnet sælger troværdighed
Red Barnet står stærkt hos den danske befolkning:

  • En undersøgelse viser, at 82 procent af de adspurgte enten har en positiv eller meget positiv opfattelse af Red Barnet. Derfor vil støtten til Red Barnet også kunne ses på bundlinjen (AC Nielsen, 2006).
  • 85 procent af de adspurgte mener, at sponseringen er med til at give virksomhederne et bedre omdømme (AC Nielsen, 2006).
  • Befolkningen i Danmark er generelt meget positivt indstillet over for sponsering af velgørende formål. 34 procent af de adspurgte er særligt positive over for sponsorater,  der støtter velgørenhed (Analyse for Promovator af WEBPOL)

Foto: Jo Brandt-Olsen (Christina Lego Boye)

 
Støt Red Barnet
Det nytter at støtte. Du kan støtte med både penge og tid, som privat og som virksomhed.
Tilmeld nyhedsbrev
Følg Red Barnets arbejde i Danmark og resten af verden.              

Red Barnet Ungdom Red Barnet     Rosenørns Allé 12     1634 København V
Tlf. 3536 5555     Fax 3539 1119      ;redbarnet@redbarnet.dk     
Bank: reg. 5016 kontonr. 109266-8     CVR: 6340 7216
Red Barnet alliance
Red Barnet shop
Krig og katastrofer
Danmark og Grønland
Sexmisbrug og trafficking
Sundhed og hiv og aids
Børnearbejde
Børn og skoler